Unofficial forum of group TATU

Unofficial forum of group TATU (http://forum.tatysite.net/index.php)
-   The Official Scandinavian t.A.T.u. Fan Club (http://forum.tatysite.net/forumdisplay.php?f=23)
-   -   OFFICIELLT::Signerat Logo!!:: (http://forum.tatysite.net/showthread.php?t=1042)

forre 22-02-2003 22:16

OFFICIELLT::Signerat Logo!!::
 
NU har дven logon blivit officiell!
Hдr kan ni se versionen med underskrift och nere finns дven exempel pе pins.

Det stеr:
"Nravitsja" - "Vi gillar", och sedan underskrift.

Ladda ner den: http://tatysite.net/temp/scand.jpg

teeny 23-02-2003 22:40

cool
 
det er stadig et rigtig godt logo :done:

Job well done:D

convol 23-02-2003 22:53

Jag hеller med! :) Mycket, mycket fint!

Jonasb 04-03-2003 16:14

sejt nok
 
synes det ser helt vildt sejt ud

kommer der en hjemmeside for den skandinaviske fan-klub pе noget tidspunkt??

forre 04-03-2003 19:27

Jonasb, det дr upp till er att sдtta en hemsida. Jag har absolut inte tid med det. Nеgra volontцrer?

Jonasb 04-03-2003 20:38

vil da gerne vжre med til at lave en hjemmeside for fankluben.. men kan ikk overkomme det allene... kunne godt bruge nogle der var gode til noget design eller sеdan... og er der nogen der har et sted man kan lave det, samt en server???
hvis alle disse ting er der, vil jeg da gerne vжre med til at stykke en hjemmeside samme... kan html, css noget JavaScript, og er ved at lжre php

forre 04-03-2003 21:58

Kan du inte komma med fцrslag att gцra temat och titta efter nеn som kan hjдlpa med? Jag svдr att det finns andra stora saker jag gцr fцr klubben och kan definitivt inte gцra allt sjдlv.

Fixar du den hдr biten? Vi kommer att belцna de mest aktiva medlemmar.

teeny 04-03-2003 22:02

hjemmesiden
 
Jeg kan godt hoste siden. Sеfremt den ikke fylder sе meget.

Har ca 7 mb tilbage pе min tildelte adresse hos tiscali.
Kan selv programmere i Html, css, javascript og asp. Desvжrre kan serveren kun klare html, java og css. Men sе kan den altid skifte host senere.

Design-delen synes jeg ikke rigtig at jeg er ekspert i. Men det kan vжre, at vi kan finde ud af noget sammen.

Skriv en PM hvis det er noget der kunne lyde spжndende.

teeny 04-03-2003 22:06

Quote:

Originally posted by forre

Fixar du den hдr biten? Vi kommer att belцna de mest aktiva medlemmar.

Lyder godt.. ;)

Jonas, sе er det nu vi skal programmere lшs :done:


EDIT: BTW - Forre, hvordan kan det vжre at du altid fеr svaret fшr mig?:confused: synes ellers at jeg fik sendt ovenstеende besked (ang. hjemmesiden) sе hurtigt jeg kunne.. hehe

|capricious| 04-03-2003 22:12

Bra bra, att nеgon drar igеng med nеgonting. Finns det nеgot man kan hjдlpa till med?

forre 04-03-2003 22:21

Jag har ett fцrslag: Kцr igеng med hemsida, sе jag ber Igor att lдmna lдnken hдr och dе blir det tillеtet att ta information hдrifrеn. Det rдcker, eller hur? Sedan, blir det nеt extra Skandinaviskt, dе meddelar jag webmastern. Sе fungerar det ungefдr. KЦR, bцrja bygga hemsidan! Ni kan hдmta logon hдr och bilder frеn Igors fotoalbum.

Jonasb 04-03-2003 22:33

hmm.. helt sikkert... jeg skal nok stе for at fе lavet hjemmesiden sammen med ham den anden dansker (sorry kan ikk lige huske dit navn)
hej fyr der godt ville hjжlpe... skriv lige til mig pе devinedead@hotmail.com
har ogsе msn.. det er den samme.. sе du kan bare tilfшje mig hvis vi skal kunne snakke sammen.. men er ikk sikker pе at 7 mb er nok.. men vi mе se om der kan gшres noget ved det.. fшrst og fremmest skal der findes et design til siden, vi kan altid finde ud af de forskellige funktioner senere, skriv lige til mig sе vi kan fе organiseret noget :)

forre 04-03-2003 23:54

Jonasb, kцr med 7 mb. Anvдnd inte sе mycket bilder. Det дr inte viktigt. Allt info kan du hдmta hдr. Igor sдger att det дr ok. Lдmna bara "Partners- tatysite.net"-lдnk och allt blir tipp-topp!

teeny 05-03-2003 00:01

vi er i fuld gang med at planlжgge.. Jonas, Flu og mig.. sе nеr vi finder ud af noget giver vi besked;)

forre 05-03-2003 00:02

Toppen! Tack!

Iozaeph 19-03-2003 19:50

Skont at se att arbetet har satt igang! Om det senare hamnar pa en storre sever, sa kanske vi musicerande medlemmar kan skicka in tatu covers vi gor sjalva for folk att ladda hem?

forre 19-03-2003 23:44

Iozaeph, visst!

Lцfberg 31-05-2003 23:42

Tveksam
 
Pе 7MB blir det inte mycket till sida. Du kan registrera dig pе passagen sе fеr du 20MB. Det дr inte mycket det heller, Brinkster har 30MB, men ingen FTP.
Utan bilder sе borde nog 30MB rдcka. Man kan ju lдgga det pе flera konton, och pе sе sдtt ocksе ha bilder.
Passagen har inte asp. Det har dдremot Brinkster.

Lycka till!

Bob 25-07-2003 18:06

Jag kanske bidrar med en wallpaper eller tvе om ni дr snдlla ;)
Дr loggan du gjort, forre, den slutgiltiga eller kan det bytas om nеgon sе att sдga kommer med en snyggare :-o

forre 25-07-2003 18:13

Bob, Finns det nеn anledning att byta? Kom och tдvla om andra saker om ett par veckor istдllet. Dе kan du anvдnda bеde fantasin och dina grafiska talanger. Vad tycker du?


All times are GMT +1. The time now is 14:05.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.