Unofficial site of group TATU


Unofficial forum of group TATU
Go Back   Unofficial forum of group TATU Forum Archive English forum archive The Official Scandinavian t.A.T.u. Fan Club


t.A.T.u. i tidningen OKEJ :: Lдs artikeln::


 
 
Thread Tools
Old 07-02-2003, 01:55   #1
forre forre is offline
Primetime Anchor
 
forre's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Location: Sweden/France
Age: 54
Gender: Female
Posts: 9,954

t.A.T.u. i tidningen OKEJ (Sverige)

Missa inte t.A.T.u.s fantastiska smycken frеn tidningen OKEJ (Februaris nummer som дr ute NU). Дven poster och en artikel дr vдrda att se/lдsa.

Se bilden pе smycken hдr http://tatysite.net/temp/okej_jewl(w...ysite.net).jpg

Bilderna från tidningen är här http://eng.tatysite.net/photos/index...s/Okey_Magazie


ALLA FORMER AV KÄRLEK ÄR BRA!

av Åse Persson

[font=arial]De kaksiga tjejerna i t.A.T.u. verkar alltid vara ute efter att provocera. Men innanför skalet kanske det gömmer sig ett par mjukisar i alla fall. För kärlek och vänskap är väldigt viktiga saker för Julia och Lena.
-Kärleken betyder allt. Den som inte har älskat har inte levt, säger Julia allvarligt.


Så här i Alla hjärtanstider blir kanske alla lite mer kärlekskranka och om det verkligen ligger någon sanning bakom t.A.T.u.:s uttalanden är ju alltid svårt att bedöma. Men det verkar i alla fall som om de har tänkt till när det gäller livets stora gåta.
-Det finns människor som inte har upplevt kärlek. De kanske inte behöver det, men det kan jag inte riktigt tro på. Kärlek är ju livsviktigt. Men det finns ju olika sortens kärlek. Till exempel kärleken till ens föräldrar. Det är ju annorlunda. Dem älskar man trots att de kan vara knäppa ibland. Jag tror att alla former av kärlek är bra för oss, säger Lena i en intervju på hemsidan.

Och just föräldrarnas kärlek sattes på ganska stora prov i början av t.A.T.u.:s karriär. Det var inte helt enkelt för Julia och Lena att förklara för sina föräldrar att de var kära i varandra.
-Våra föräldrar blev chockade. De kunde inte riktigt fatta att deras dotter älskade en annan tjej. De försökte stänga in oss hemma och förbjöd oss att träffas, säger Lena.

Men det var inte förran föräldrarna såg deras musikvideo som de började ana hur det låg till.
-När de såg oss kyssas i videon frågade de mig om det var vad vi ville göra eller om det bara var något vi gjorde för att vi blev tillsagda. Då hade vi ett allvarligt samtal där hemma och jag sa:"Mamma, jag älskar Julia!" Det var svårt, men till slut förstod de. De hjälper oss massor nu. Vi är ju deras barn och de vill att vi ska vara lyckliga, säger Lena.

Det är ingen tvekan om att de tycker om varandra, i alla fall, oavsett om man tillhör dem som tror att deras förhållande bara är ett publicitetstrick.

-Jag tycker om precis allt med Lena. Fast det är klart. Ingen är ju perfekt. Men om jag jag ska beskriva Lena i ett ord så får det nog bli "originell", säger Julia och Lena instämmer:
-Samma här. Jag gillar Julia för att hon är sig själv. Med sina för- och nackdelar. Vi är tillsammans och kommer att fortsätta vara tillsammans för att vi passar ihop.

Och tjejerna har definitivt gjort det lättare för andra unga lesbiska tjejer både hemma i Ryssland och runtom i världen att stå för vad de är. Även om många chockas eller rynkar på näsan åt deras romans. Till och med Lenas farmor blev lättad när hon fick veta.
-När jag berättade för min farmor att jag är lesbisk sa hon "Kära vän, jag är så glad för din skull, för att du lever i den här moderna världen. Jag hade också känsklor för flickor när jag var ung, men det kunde jag inte låtsas om. Det var inte acceptabelt på min tid", säger Lena.
[/font]
~~~~~~~~~~~
Olga | TatySite.net t.E.A.m. [ ritzer@hotmail.com ]

Latest News:
| Tatu gallery | Current News | News Archive

Last edited by forre; 09-02-2003 at 20:06.
 
Old 22-02-2003, 16:50   #2
teeny teeny is offline
you'll need love
 
teeny's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Taastrup, Denmark
Age: 44
Gender: Female
Posts: 5,298

tak skal du ha

det var en ordentlig bunke at skrive ind

sidder og ser boogie listen over DR1. Desvжrre ser det ud til, at tatu er rшget ud nu. Шv.

Nu mе man sе vente pе at NGGU videoen kommer ind i stedet.
~~~~~~~~~~~
Don't waste your time on me you're already
the voice inside my head
 
Old 22-02-2003, 21:50   #3
johnbush johnbush is offline
Freedom!
 
Join Date: Feb 2003
Location: Danio
Age: 38
Posts: 126

Re: tak skal du ha

Quote:
Originally posted by TLFdk
sidder og ser boogie listen over DR1. Desvжrre ser det ud til, at tatu er rшget ud nu. Шv.
Jeg fik fшrst еbnet op for Boogie netop, som de sendte "nummer 1" (og sе blev tv'et hurtigt slukket igen). Godt jeg ikke gik glip af noget t.A.T.u. :-)
 
Old 22-02-2003, 22:04   #4
teeny teeny is offline
you'll need love
 
teeny's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Taastrup, Denmark
Age: 44
Gender: Female
Posts: 5,298

Re: Re: tak skal du ha

Quote:
Originally posted by johnbush
Godt jeg ikke gik glip af noget t.A.T.u. :-)
det var da netop det der ikke var godt tror de rшg ud af listen fшr tid. Der var vist ikke lang tid igen, fшr de havde ligget pе den i 10 uger. Sе шv da..
~~~~~~~~~~~
Don't waste your time on me you're already
the voice inside my head
 
Old 22-02-2003, 22:35   #5
johnbush johnbush is offline
Freedom!
 
Join Date: Feb 2003
Location: Danio
Age: 38
Posts: 126

Re: Re: Re: tak skal du ha

Quote:
Originally posted by TLFdk
det var da netop det der ikke var godt tror de rшg ud af listen fшr tid. Der var vist ikke lang tid igen, fшr de havde ligget pе den i 10 uger. Sе шv da..
Jeg fik udtrykt mig forkert

Jeg blev bare glad over, at jeg fшrst fik tжndt for fjernsynet, da Boogie var ved og slutte nu hvor t.A.T.u. ikke var med alligevel. Naturligvis rigtig жrgeligt at de rшg af listen!! Jeg er sikker pе de kommer igen
 
Old 22-02-2003, 23:38   #6
teeny teeny is offline
you'll need love
 
teeny's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Taastrup, Denmark
Age: 44
Gender: Female
Posts: 5,298

meget bedre

Bare lidt surt at Eminem er kommet som bobler nu. Dermed er konkurrencen hеrd for tatu igen nеr NGGU video kommer som bobler.

Hvornеr mon det vil lykkes at fе dem pе fшrste pladsen..
~~~~~~~~~~~
Don't waste your time on me you're already
the voice inside my head
 
 

Bookmarks


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
t.A.T.u remixes tainted_chick News and Events 279 28-04-2011 18:46
t.A.T.u. полный финиш [плюс сканы] Igor Новости и события 20 24-02-2007 20:07
t.A.T.u. on Radio Echo Moscow (Interview + New Songs) forre News and Events 93 21-04-2004 22:05
:New Scans: Bashnia Mag June 2003 Celtic Jobber News and Events 72 08-08-2003 00:45
::Article:: Strange dances with t.A.T.u. forre News and Events 39 22-07-2003 06:23



All times are GMT +1. The time now is 10:35.




© 2001-2008 Unofficial site of group TATU

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.