Unofficial site of group TATU


Unofficial forum of group TATU
Go Back   Unofficial forum of group TATU Forum Archive English forum archive The Official Scandinavian t.A.T.u. Fan Club


30 Minutes pе ZTV


 
 
Thread Tools
Old 27-03-2003, 19:40   #1
convol convol is offline
Участник
 
Join Date: Dec 2002
Posts: 554

30 Minutes pе ZTV

30 Minutes-videon spelades idag pе ZTV! Den spelades i samband med videokrysset och allt jag hann se var explosionen och hade dдrfцr inte mцjlighet att jдmfцra om den engelska versionen skiljer sig frеn den ryska. Jag kommer att hеlla цgonen цppna och fцrsцka fеnga videon igen (fцrhoppningsvis дr den pе rotation, och inte en engеngsfцreteelse!).

Betyder det att det trots allt blir "30 Minutes" som дr den tredje singeln? (jag hoppas eftersom det дr min favoritvideo och lеten/texten i цvrigt perfekt).
 
Old 27-03-2003, 20:10   #2
forre forre is offline
Primetime Anchor
 
forre's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Location: Sweden/France
Age: 54
Gender: Female
Posts: 9,954

Wow! Tack. Hmmm ... ska kolla om videon finns pе deras spelnings lista.

Nix! Sist jag pratade med ZTV fick jag faktiskt en känsla att de inte gillar t.A.T.u. Men det var bara en känsla, som sagt.
~~~~~~~~~~~
Olga | TatySite.net t.E.A.m. [ ritzer@hotmail.com ]

Latest News:
| Tatu gallery | Current News | News Archive
 
Old 27-03-2003, 20:28   #3
|capricious| |capricious| is offline
............
 
Join Date: Dec 2002
Location: The planet called earth
Posts: 321

Hoppas "30 Minutes" kommer att bli veckans hitvarning pе ztv som bеde ATTSS och NGGU var.
Kanske har ztv nеgonting emot t.A.T.u, kanske inte. Дven dom tror vдl att t.A.T.u bara дr en fejk.
~~~~~~~~~~~

MySpace
 
Old 27-03-2003, 20:36   #4
A Swede A Swede is offline
Новенький
 
Join Date: Jan 2003
Location: Sweden
Age: 38
Posts: 27

Jo om det fortsдtter spela den sе дr chansen rдtt stor att de blir veckans hitvarning
 
Old 27-03-2003, 20:42   #5
|capricious| |capricious| is offline
............
 
Join Date: Dec 2002
Location: The planet called earth
Posts: 321

Det fеr vi hoppas pе
Fast den kommer vдldigt lдgligt. Alla kommer fцrmodligen tro pе ryktena om att dom har pojkvдnner dе i och med att Lena kysser ju en kille i videon.
~~~~~~~~~~~

MySpace
 
Old 27-03-2003, 23:08   #6
convol convol is offline
Участник
 
Join Date: Dec 2002
Posts: 554

Jag lдste programinformation fцr videokrysset pе ztv's hemsida:
"Videokrysset visar varje vecka de allra fдrskaste musikvideorna, listar de bдsta nyheterna och uppdaterar om de hetaste nykomlingarna. [...] Hдr har du som tittare chans att briljera med dina popkunskaper genom att visa vem som har bдst koll pе ny musik, och samtidigt chansen att varje vecka bli uppdaterad pе det senaste av det senaste."

Kanske дr 30 Minutes sе ny att den inte hunnit lдggas in pе spelningslistan?

Intressant info Forre och trist att ZTV inte verkar gilla Tatu. Efter den dеliga publicitet de fеtt pе sistone, kanske det inte дr sе mдrkligt dock.
 
Old 28-03-2003, 02:07   #7
convol convol is offline
Участник
 
Join Date: Dec 2002
Posts: 554

Jag sеg just reprisen pе Videokrysset och de visade nдstan hela videon. Den engelska дr censurerad, dels - hur ska jag uttrycka mig - grabbing-delen och istдllet visas ett desperat ansiktsuttryck pе Yulia (nytt footage), samt Lena's brцst dдr de istдllet visar clownen som jonglerar (de fadar sakta in och ut mellan scenerna).
 
Old 28-03-2003, 04:52   #8
forre forre is offline
Primetime Anchor
 
forre's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Location: Sweden/France
Age: 54
Gender: Female
Posts: 9,954

convol, jasе? Bli nog bra дndе. Berдtta det fцr цvriga fans pе forumet. Aj-aj vilka diskussioner det blir!
~~~~~~~~~~~
Olga | TatySite.net t.E.A.m. [ ritzer@hotmail.com ]

Latest News:
| Tatu gallery | Current News | News Archive
 
 

Bookmarks


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
t.A.T.u./Тату Lyrics Echoed News and Events 29 21-12-2009 22:37
REQ: 30 Minutes (Extension 119 Vocal EDIT) & ATTSS 5.1 Version ANYONE??? JNX Share and Request 10 21-09-2006 01:27
me singing 30 minutes and 30 minut Blakeich The Island of Arts 0 16-08-2005 11:10
::question:: DJ Blizzard remix, door slamming sound 4 minutes into it Lux News and Events 10 26-04-2003 20:18



All times are GMT +1. The time now is 18:54.




© 2001-2008 Unofficial site of group TATU

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.