Unofficial site of group TATU


Unofficial forum of group TATU
Go Back   Unofficial forum of group TATU Forum Archive English forum archive The Official Scandinavian t.A.T.u. Fan Club


nye artikler


 
 
Thread Tools
Old 08-01-2004, 13:12   #1
teeny teeny is offline
you'll need love
 
teeny's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Taastrup, Denmark
Age: 44
Gender: Female
Posts: 5,298

nye artikler

Sе er der gang i nyhederne igen:

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.sasp?TemplateID=1
og selve artiklen:
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=233599


Den russiske duo T.A.T.U. bragede for to еr siden til tops pе de europжiske hitlister med det iшrefaldende popnummer 'All The Things She Said'.

Siden holdt de to russiske piger, og ikke mindst bandets manager Ivan Shapolov, kog i medie-gryden med saftige vidoer og sensationelle historier om de unge pigers udsvжvende lesbiske sexliv.

Men nu er det slut. Det ene halvpart af T.A.T.U. - Lena Katina - har fеet nok af det falske image som lesbisk popsild, skriver svenske Aftonbladet.

- Bеde Yulia og jeg har mandlige kжrester hjemme i Moskva. Det er ikke sjovt at spille lesbisk lжngere og vi er trжtte af vores manager, der driver os benhеrdt, erklжrer den 19-еrige sangerinde, der nu trжkker sig ud af T.A.T.U.-projektet:

- Det kommer nok som et chok for alle mine venner, min familie, for Yulia og for vores manager, fortжller Lena, der ikke har fortalt nogen om hendes beslutning fшr interviewet med Aftonbladet.

Lena Katina satser nu pе en solo-karriere: - Jeg er 19 еr og vil gribe chancen. Det er det engelske sprog som gжlder for mig fra nu af og til forеret lжgger jeg T.A.T.U. bag mig, lyder meldingen.


Den citerede artikel kan findes pе:
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...415829,00.html

hehe.. Jeg tror pе det nеr albummet kommer
Men der blev da opsummeret godt og grundigt pе de historier, der ikke har vжret fortalt i aviser (i hvert fald de danske aviser)
~~~~~~~~~~~
Don't waste your time on me you're already
the voice inside my head
 
Old 08-01-2004, 16:36   #2
A Swede A Swede is offline
Новенький
 
Join Date: Jan 2003
Location: Sweden
Age: 38
Posts: 27

Talking

Hehe jo jag skulle ju ocksе sluta precis infцr ett skiv slдpp och en reality show :

Och sen sе дr det ju verkligen troligt att aftonbladet som дr en svensk tidning skulle fе en exlusiv intervju med en rysk sеngerska. Menar det borde vдll vara en rysk tidning hon vдnder sig till dе.
 
Old 08-01-2004, 16:39   #3
teeny teeny is offline
you'll need love
 
teeny's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Taastrup, Denmark
Age: 44
Gender: Female
Posts: 5,298

hehe.. kan vжre at de russiske aviser ikke ville skrive nyheden
~~~~~~~~~~~
Don't waste your time on me you're already
the voice inside my head
 
Old 08-01-2004, 16:47   #4
A Swede A Swede is offline
Новенький
 
Join Date: Jan 2003
Location: Sweden
Age: 38
Posts: 27

Jo kan ju vara sе men tror dock att om en sеngerska i ett band som дr Rysslands stцrsta musik framgеng skulle vilja sluta och desutom ger en exlusiv intervju sе borde еtminstonde en rysk tidning ta chansen
 
Old 08-01-2004, 16:51   #5
teeny teeny is offline
you'll need love
 
teeny's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Taastrup, Denmark
Age: 44
Gender: Female
Posts: 5,298

ny version oppe:
http://www.kendte.dk/nyheder/3907
Lena Katina fra TATU indrшmmer nu for fшrste gang, at hverken hun eller popveninden Yulia er lesbiske: "Vi har begge drengekжrester hjemme i Moskva", siger den 19-еrige russer. Hun er blevet meget trжt af alt hysteriet omkring det falske lesbiske image og derfor har hun nu besluttet sig for at forlade gruppen.

Samarbejdet mellem hende og Yulia fungerer heller ikke lжngere: "Yulia og jeg er trжtte af hinanden. Det er ikke sjovt at spille lesbiske lжngere. Vi er trжt af vores manager, der driver os benhеrdt", forklarer hun og fortsжtter: "Jeg har afskyet alt skandaleomtalen af TATU. Nu vil det heldigvis stoppe".

Det sidste halve еr har Lena og Julia ikke set meget til hinanden, sе beslutningen om at oplшse bandet er ikke overraskende: "Vi ses sjжldent. Pе min fшdselsdag fik jeg en kort telefonhilsen. Det var alt", siger Lena, der nu vil forsшge at skabe en solokarriere


To ting der er sjove:
"Lena Katina fra TATU indrшmmer nu for fшrste gang..." - klart fшrste gang
"Det sidste halve еr har Lena og Julia ikke set meget til hinanden" - Lukkede шjne eller noget? Eller mеske bare ikke sе tit som fшr.. tsk.. hehe
~~~~~~~~~~~
Don't waste your time on me you're already
the voice inside my head
 
Old 09-01-2004, 09:35   #6
piojita piojita is offline
the truth is out there...
 
Join Date: Feb 2003
Posts: 84

дr det nеgon som tar Aftonbladet pе allvar? Jag kдnner ingen som gцr det. De har bra skribenter, speciellt pе kultursidorna, men resten av tidningen дr ju bara skvaller och sensation. Att det дr den stцrsta tidningen, som nеgra pеpekat i eng forumet, sдger vдl mer om svenskar дn om Aftonbladet.
 
 

Bookmarks


Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT +1. The time now is 21:33.




© 2001-2008 Unofficial site of group TATU

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.