View Single Post
Old 25-05-2003, 09:39   #2
A Swede A Swede is offline
Новенький
 
Join Date: Jan 2003
Location: Sweden
Age: 38
Posts: 27

"Deras image дr en bluff"


Exklusivt i Aftonbladet - Lena Katinas farmor sдger sanningen
Hela Europa kunde se ryska Tatu i schlager-EM i gеr.
I dag kan Aftonbladet publicera exklusivt material om skandalduon.
Fцr fцrsta gеngen avslцjar bandmedlemmen Lena Katinas farmor sanningen om det lesbiska fцrhеllandet, Tatus framtid - och pojkvдnnerna.
Intresset kring ryska Tatu дr monumentalt.
Duon Julia Volkova, 18, och Lena Katina, 18, bevakas av vдrldspressen. Under hela schlagerveckan i Riga har de tvе tjejerna stеtt i fokus - dygnet runt.
I dag kan Aftonbladet publicera exklusivt material om gruppen.
Fцr fцrsta gеngen stдller Asya Katina, Lenas farmor, upp pе en intervju.
- Jag har aldrig gett nеgon som helst intervju tidigare. Nu vill jag berдtta sanningen om Tatu och mitt barnbarn Lena, sдger Asya Katina pе telefon frеn Moskva till Aftonbladet.
Tatu har sedan starten 1999 omgдrdats av skandaler: Lesbiskt sex, minderеrigt sex, gruppsex, pedofilpop...

En pr-kupp
Den stora pr-apparaten kring gruppen har snurrat i allt hцgre takt. Hela tiden med den cyniskt kommersiella managern Ivan Shapovalov som spindeln i nдtet.
Nu vill Asya Katina berдtta sanningen.
- Jag och Lena stеr varandra mycket nдra, vi tycker vдldigt mycket om varandra. Lena дr en sjдlvstдndig, kдnslig och mycket blyg flicka.
Den lesbiska imagen дr bara en pr-kupp, sдger Asya Katina.

"Svеrt fцr kyssarna"
- Lena har haft svеrt fцr det lesbiska. Hon vill verkligen inte kyssa Julia, det дr verkligen svеrt fцr henne.
Med Tatus andra halva, Julia Volkova, дr det annorlunda.
Gruppens numera sparkade lеtskrivare Sergei Galoyan avslцjar fцr Aftonbladet att hon haft ett sexuellt fцrhеllande med managern Ivan Shapovalov.

Sex med managern
- Han hade sex med Julia mycket ofta, de sov i samma rum och hade sex i hans bil. Ivan berдttade ofta om sina sexuella дventyr med Julia, men jag ville inte lyssna, sдger Sergei Galoyan till Aftonbladet.
Enligt Sergei Galoyan дr Tatu slut snart som grupp.
Sedan managern Ivan Shapovalov sparkat honom saknar duon nytt material.
- Det дr min personliga musikstil som skapat Tatu. Efter Riga tror jag inte att Tatu kommer att fortsдtta som grupp sдrskilt lдnge till, sдger Sergei Galoyan.
Lenas farmor Asya Katina berдttar att hennes barnbarn vдldigt sдllan blir kдr. Men nu har den ryska stjдrnan en hemlig pojkvдn i Moskva.
- Han дr en helt vanlig ung, rysk pojke, sдger Asya Katina. Den lesbiska imagen ger massvis av pengar, men den дr inte sann.

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...311318,00.html

Hдr har de dragit upp allt gammalt skit och gjort det Exklusivt