PDA

View Full Version : >> New Lena Wallpaper :D


QueenBee
04-01-2004, 15:42
I was bored and since I was drinking tea I made a wallpaper. :D And it's Lena.. again! Sorry Yulia lovers :P I put it on my webshots account because it's easier to manage photos that way.. Blabla.. here it is:

Cliaky (http://community.webshots.com/photo/108863719/108864522PllRVt) :spy: You gotta click "Full Size" though 'cause otherwise it looks.. weird.

Enjoy! :rose:

denial
04-01-2004, 15:44
very nice color QB .. I like it very very much ... *kiss kiss kiss New Lena Wallpaper *

*off to "Your Wishes in Life" thread*

QueenBee
04-01-2004, 15:55
I like it very very much ...
Thank you. :lady:

*off to "Your Wishes in Life" thread*
Uhm.. :ithink:

teeny
04-01-2004, 15:56
WOOOOOOOOOOOW.. OH OH.. stuck between wishes and walls..
*What to do..*
Saves picture for later use..

Really good one QB :rose: Good thing you are doing Lena walls.. Ummmmmmm

ps: promotion worked, Denial

QueenBee
04-01-2004, 16:02
TLFdk, thanks :D Yeah, Denial, go spread the word :P (And be my PR-manager..) Yep, Lena walls are never bad. :gigi:

skye
04-01-2004, 20:00
QueenBee, it's now my desktop :done: :yes:
Brilliant :done:

madeldoe
04-01-2004, 21:03
oOh soo nice..*cough* might there be a yulz version? :D

EeZeReal
04-01-2004, 21:09
might there be a yulz version?

Haha yea...that would be nice! *Laughs @ the irony* :laugh: :p

Naw..I'm kidding..this was a nice wall though Monny :kwink: :D

teeny
04-01-2004, 21:19
Haha yea...that would be nice! *Laughs @ the irony*
lol.. the table has finally turned.. :D

This way around is much much better..

QueenBee
04-01-2004, 21:20
Lol.. oh my gosh you guys *wipes a tear* Thanks for the replies.. Umm yeah I have a Yulia wall in the making :lalala:

EeZeReal
04-01-2004, 21:25
the table has finally turned

It has indeed :lalala: :p

Oooh I can't wait :D ;)

teeny
04-01-2004, 21:26
It has indeed
wow.. it was great while it lasted.. lol

QueenBee
04-01-2004, 21:34
TLFdk, hahhahaha don't worry, don't worry.. :kwink:

warx
04-01-2004, 21:49
it's awesome my lady....:done:
u should drnk tea more often...:gigi:

QueenBee
04-01-2004, 22:02
warx, hehe.. I'll try, I'll try :D But it stains teeth :lalala: But I guess I'm gonna have to sacrifice that! ;) Thanks alot for the comment :heart:

guesshoo
05-01-2004, 00:31
honestly, i think its one of the best lena walls if not any wall i've ever seen. :yes:
the colors are just fantastic and the pics used were spectacular. i like it. i really really like it. :)
simply perfect!


ps. that shirt with the "c" on it is really cool. i'd actually rock that. :eek:


*goes to make queenie more tea*

Veggie Delite
05-01-2004, 00:54
queenie, just don't stop :rose:

febrika
05-01-2004, 05:29
nice one QB ! i like the way u create lena @ the right lower. was it at the PD photo shot? pics look like broken tv :D
beautiful :rose: