PDA

View Full Version : ::Artikel:: t.A.T.u.-tjejernas seximage - en fejk? (m. bild)


forre
13-03-2003, 23:18
Rn liten artikel ur tidningen OKEJ

t.A.T.u - tjejernas seximage - en fejk?

Tjejerna Lena Katina och Julia Volkova i ryska gruppen t.A.T.u. som har rivit upp en mediastorm i Europa med sin kontroversiella video till All The Things She Said дr kanske inte riktigt sе lesbiska som de velat ge sken av. Nu ryktas det att hela imagen дr en idй av deras manager och bеda tjejerna setts gе hand i hand med varsin pojke hemma i Moskva. Och nyligen sa Lena om Julia:

-Det finns nеgot mellan oss, helt klart. Vi kanske дr bisexuella! Varfцr inte? Jag tycker att det finns snygga killar ocksе. Fast de ska vara sportiga, gдrna simma eller hеlla pе med karate. Fast jag fцredrar tjejer. De дr mer trogna.

Kдlla: Tidningen OKEJ, nr. 3.

Se bilden: http://home.swipnet.se/~w-37363/Tatu/artikel[tatysite.net].jpg

|capricious|
16-03-2003, 12:46
Tack Forre!
Дr det du som skrivit artikeln? Fцressten, nдr kommer intervjun du gjorde att publiseras?

forre
16-03-2003, 16:10
flu0525, Oh nej, Herregud! Det var definitivt inte jag som skrivit artikeln. Intervjun дr hдr, vad som kommer att publiceras дr citater satta i viss kontext. Aprils nummer.

|capricious|
16-03-2003, 16:20
Jag tдnkte vдl det. Okej, dе har jag ju lдst den redan dе:D
Kommer det att vara nеgra nya bilder dе ocksе? Eller har du redan postat dom bilderna hдr?

forre
16-03-2003, 16:43
Vilka bilder som ska vara med дr inte klart дn. Om vi fеr nyaste frеn Moskva - dе blir de fцrmodligen, beroende om kvalitйn (alltsе upplцsning) hеller mеttet.

|capricious|
16-03-2003, 16:51
Okej. Dе fеr vi hoppas pе det:) Kommer det att vara en stor artikel?

forre
16-03-2003, 18:13
flu0525, Antagligen. Jag stod fцr intervjun. Artikeln skrivs av skribenterna. Sе dдr funkar det.